Valorisatie

De wetenschappelijke en technologische kennis die op universiteiten aanwezig is, is van grote waarde voor het bedrijfsleven. KIEN zorgt ervoor dat deze kennis op een praktische en pragmatische manier wordt ontsloten voor het MKB.

Dienst: Praktische Innovatie

KIEN ondersteunt e-installateurs daarnaast met de realisatie van praktische innovatie. Elke ondernemer kan een vraag uit de bedrijfspraktijk door studentmedewerkers van de TU/e laten onderzoeken. Een eigen R&D-afdeling op afroep tegen lage kosten. Dat heeft al tot een aantal creatieve, innovatieve en vooral praktische oplossingen geleid. Lees hier meer over de dienst Praktische Innovatie.

Ontsluiting Bibliotheek TU/e

Stichting KIEN zet zich daarnaast in om de bibliotheek van de TU/e te ontsluiten voor deelnemende ondernemers. Zij krijgen toegang en worden wegwijs gemaakt in deze belangrijke en hoogstaande informatiewereld.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Praktische Innovatie? Lees hier meer over de dienst Praktische Innovatie.

Wilt u weten hoe uw organisatie kan aanhaken bij KIEN, neem dan contact op met de projectleider Valorisatie: Adrie van Duijne